Europa - Europa 300+500 Holland

Europa - Europa 300+500 Holland

Počet osob: 4 až 6

Cena: 2290 až 3440 EUR

Třída: Standard

Naše video

Naše video

Prohlédněte si naše video Locaboat.

PÉNICHETTE  ÉVOLUTION® E950

PÉNICHETTE ÉVOLUTION® E950

Počet osob: 4 až 4

Cena: 1610 až 2765 EUR

Třída: Standard

Pénichette Classic - P1106FB

Pénichette Classic - P1106FB

Počet osob: 5 až 7

Cena: 1120 až 2100 EUR

Třída: Economy

Pénichette Flying Bridge - P.1500FB

Pénichette Flying Bridge - P.1500FB

Počet osob: 8 až 12

Cena: 2975 až 4580 EUR

Třída: Premium

Pénichette Classic - P.935/W

Pénichette Classic - P.935/W

Počet osob: 3 až 5

Cena: 840 až 1715 EUR

Třída: Economy

Pénichette Classic - P1107/W

Pénichette Classic - P1107/W

Počet osob: 5 až 7

Cena: 1020 až 1970 EUR

Třída: Economy

Pénichette terrasse - P.1500R

Pénichette terrasse - P.1500R

Počet osob: 8 až 12

Cena: 2230 až 3500 EUR

Třída: Standard

Europa - Europa 700

Europa - Europa 700

Počet osob: 6 až 7

Cena: 2600 až 3990 EUR

Třída: Premium

Pénichette Flying Bridge - P.1020FB

Pénichette Flying Bridge - P.1020FB

Počet osob: 4 až 5

Cena: 1660 až 2770 EUR

Třída: Premium

SEDAN 1000/10/20

SEDAN 1000/10/20

Počet osob: 6 až 8

Cena: 1447 až 2411 EUR

Třída: Standard

GRAND CONFORT 1350/1350VIP

GRAND CONFORT 1350/1350VIP

Počet osob: 8 až 10

Cena: 2600 až 4000 EUR

Třída: Premium

SEDAN 1150

SEDAN 1150

Počet osob: 6 až 10

Cena: 1700 až 2600 EUR

Třída: Standard

Estivale OCTO Nicols

Estivale OCTO Nicols

Počet osob: 8 až 10

Cena: 2350 až 3600 EUR

Třída: Premium

Estivale DUO

Estivale DUO

Počet osob: 2 až 5

Cena: 1350 až 2100 EUR

Třída: Premium

NICOLS  Sedan PRIMO

NICOLS Sedan PRIMO

Počet osob: 2 až 4

Cena: 1350 až 2100 EUR

Třída: Premium

Aktuální informace k rezervaci v době CORONY 03/04 2021

LOCABOAT - COVID GARANCIE A REGULACE NA SEZÓNU 2021:

POKYNY KE ZMĚNĚ NEBO ZRUŠENÍ REZERVACE

1. Mám pochybnosti o cestě a rád bych zrušil nebo přesunul naši rezervaci na pozdější termín Co mi poradíte?

Situace kolem pandemie Covid-19 v Evropě je stále napjatá a neustále se mění. Chápeme vaši nejistotu, ale v tuto chvíli je příliš brzy na zrušení nebo odložení (po-) květnových plaveb. Přesto jsme velmi optimističtí, že budeme moci zahájit provoz podle plánu ještě na jaře. Pokud však dojde k omezením způsobeným pandemií Covid-19, můžete si cestu posunout nebo zrušit nejdříve čtyři týdny před vyplutím

Naše rozšířené možnosti zrušení a opětovné rezervace najdete v otázce 2.

 

2. Co se stane, když nemohu zahájit plavbu hausbótem kvůli nařízením nebo omezením Covid-19?

Pokud se vás týká některý z následujících případů, poskytneme vám naše rozšířené možnosti zrušení / opětovné rezervace:

 

Vaše vláda výslovně zakazuje cestu do cílové oblasti.

- Ministerstvo zahraničí vydalo cestovní varování pro vaši cílovou oblast.

- Státní hranice vaší domovské země nebo hranice vašeho cíle jsou uzavřeny.

- Nemůžete přijet, protože ve vaší domovské zemi / regionu je zákaz vycházení, který ovlivňuje váš příjezd a odjezd.

- Ve vaší cílové destinaci byste museli být v úředně nařízené karanténě.

- Po návratu do domovské země byste musel do karantény (neplatí pro osobní nebo individuální karanténu).

- Váš přístav je uzavřen z důvodu Covid-19 a odjezd z jiné základny není možný.

 

Pokud se vás týká jeden nebo více výše uvedených bodů, je možné za následujících podmínek posunutí nebo zrušení rezervace:

- až 48 hodin před vyplutím můžete rezervovanou plavbu bez poplatků za rezervaci odložit/přesunout. Svou cestu hausbótem do jiné destinace si můžete znovu rezervovat v závislosti na aktuální dostupnosti nebo odložit cestu na sezónu 2022. Záloha na změněnou rezervaci bude dál převedena. Jiné platby (jako oneway a inkl. balíček atd) vám budou vráceny. Musíte pouze uhradit nový doplatek jako obvykle 5 týdnů před novým odjezdem. Pokud změníte svou rezervaci na vyšší sezónu, je třeba rozdíl v ceně doplatit s přihlédnutím k slevám již obdržených při rezervaci.

Případně rádi vystavíme poukaz na zálohu (voucher), který platí pro cestu hausbótem do konce roku 2022. Jakákoli konečná platba (t.j. doplatek), která již byla provedena, bude vrácena.

 

Pokud si přejete, můžeme vám cestu bezplatně zrušit 48 hodin před vyplutím a uhradit vám do 14 dnů provedené platby, včetně zálohy. Platí pouze pro nové rezervace na rok 2021, nikoli pro změny v rezervacích.

3. Žádný ze zmíněných případů se mě netýká, ale přesto chci plavbu zrušit. Co můžu dělat?

Tady platí naše obvyklé storno podmínky. Pochopte prosím, že v současné době neposkytujeme bezplatné zrušení rezervací v budoucnu, pro které zatím nejsme schopni posoudit situaci a předpisy.

 

4. Jeden z členů posádky onemocněl na Covid-19 nebo musí být v karanténě. Co můžeme udělat?

V případě nemoci neplatí naše speciální pravidla pro zrušení. Jako gesto dobré vůle bychom s vámi ale rádi našli individuální řešení. Rádi vám nabídneme možnost změny rezervace, avšak vrácení peněz není možné. Pokud v tomto případě chcete krytí, můžete zvážit cestovní pojištění storna, které zahrnuje nemoc Covid-19. 

 

CO MUSÍM ZVÁŽIT PŘED ZAHÁJENÍM PLAVBY?

Vzhledem k tomu, že zkušenosti ukázaly, že se situace může v krátkém čase změnit regionálně, celostátně i po celé Evropě, zkontrolujte prosím před zahájením cesty aktuální vzdálenost a hygienické předpisy v cílové oblasti. Locaboat Holidays před příjezdem s vámi individuálně koordinuje čas příjezdu na základnu. Na místě (v přístavu) jsou přijímány maximálně dvě osoby současně. Recepční jsou od zákazníka odděleni plexisklem a dodržují minimální vzdálenost jeden a půl metru. Jakmile zákazník vstoupí na základnu, musí mít respirátor - to platí i pro instrukci jak teoretickou a praktickou, která se provádí s náležitou vzdáleností a s rouškou. Totéž platí pro převzetí lodi po skončení plavby. 

 

Locaboat Holidays také doporučuje, aby zákazníci dodržovali obvyklá pravidla chování během cesty: minimální vzdálenost jeden a půl metru od lidí, kteří loď neznají, pravidelné důkladné mytí rukou, pozdravy bez potřesení rukou a objetí, kašel a kýchání do lokte nebo do kapesníku a použití jednorázových ubrousků. Udržujte také vzdálenost 1,5 metru u zdymadel a na kotvišti, vyhýbejte se davům.


COVID - opatření „Covid Safety Charter“
LOCABOAT a další charterové společnosti přijaly různé bezpečnostní/hygienická opatření. Jedná se především o čistotu základen a dezinfikování lodí. Bezpečnost našich zákazníků a kolegů bereme všichni velmi vážně.


Charterové společnosti upravily postupy na základnách, aby zajistily práci v souladu s přísnými sociálními distančními a bezpečnostními pokyny. Počet hostů povolených na recepci je omezen na jednoho na rezervaci, lodě jsou mezi každým použitím důkladně dezinfikovány. Úklidová služba používá osobní ochranné prostředky. Velká pozornost je věnována oblastem s vysokým využitím, jako jsou ovládací prvky řízení a navigace, dveře a kliky, koupelny a sprchy, jakož i vnější sedadla, stoly a ovládací prvky. Dezinfikují se také všechny vnitřní povrchy včetně podlah, záclon, polštářů, čalounění a matrací dezinfekčním sprejem atd.


Pokud máte zarezervovanou loď, zkontrolujte si prosím před odjezdem místní omezení, např. povinné nošení roušek na veřejných prostranstvích a obchodech. Některá omezení mohou ovlivnit průběh vaší dovolené. Vezměte si s sebou roušky.


V případě, že někdo z posádky bude mít během plavby příznaky podobné koronaviru, kontaktujte manažera přístavu nebo nouzové volání z lodního manuálu. Pomohou vám najít nejbližší lékařskou pomoc a poradí jak dál postupovat.
Aktuální informace ke COVIDu jsou na:


https://koronavirus.mzcr.cz/otazky-a-odpovedi/



« Zpět na hlavní stranu

Rychlý kontakt

HAUSBOAT CHARTER EUROPA

ZASLAT EMAIL mail

Tel.: +420 777 024 399

Dotaz na loď